Spring naar inhoud

Gewonnen #2

1 maart 2011

Via de weblog van Femke had ik een eigen naamketting ter waarde van €59,95 van Names4Ever gewonnen. Ik was daar zo blij mee, want zo’n ketting stond al tijden op mijn verlanglijstje. Dit is hem geworden:

Mooi hè! Ben er zo blij mee!

Daarnaast heb ik de weblog van Laura ook nog een bladerbon van €10,- gewonnen en die kreeg ik ook vandaag binnen. Daar ga ik binnenkort maar eens een leuk tijdschrift voor uitzoeken.

Meiden, nogmaals bedankt!

Madelon

3 reacties leave one →
  1. 1 maart 2011 16:26

    Je ketting is leuk geworden meis! Nogmaals heel veel plezier met de tijdschriften 🙂

  2. blogdelaFEMme permalink
    1 maart 2011 19:42

    Heel veel plezier ermee meid en dankjewel voor het linkje!

  3. Lieke permalink
    1 maart 2011 21:59

    Supertoffe prijs ! Veel plezier ermee.

Plaats een reactie